torsdag 13. mai 2010

42 små rammelimtrykk...




... er nå klare for videre arbeid...
En gang for mange år siden, da ungene var små, lot jeg meg begeistre av dukkeutstillingen i Legoland, og kom ut derfra med en fin pose med både kataloger og papirdukker. For en tid tilbake kopierte jeg en del av disse bildene. Dukker i helfigur eller bare ansiktet, og noen av dem er faktisk riktig skumle. Jeg kan huske jeg var litt ivrig også, og jeg kan fremdeles kjenne følelsen av å ha kommet på noe riktig lurt.... så nå ligger de her, da, klare for å bli en del av noe. Men hva det var som var så lurt? - nei, det husker jeg ikke...


4 kommentarer:

E. sa...

Spanande! Gler meg til du finn ut kva som var lurt! :-)

M sa...

Det gjer eg og. Kan henda me går spanande tider i møte ;)

Magdalena sa...

nydelige....

M sa...

Takk, Magny, gjenstår bare å finne ut hva planen var - eller finne på en ny plan;))